IDEXX SMARTFLOW
Dierenartsen, de opname en operatiekamer gaan ook digitaal
Als dierenarts maak je waarschijnlijk al gebruik van een praktijkmanagementsysteem. Dit is software om de dagelijkse bedrijfs- en praktijkvoering te coördineren.
Maar heb je al eens gedacht aan een systeem voor de bedrijfsvoering ‘achter de schermen’? Er is nu een product beschikbaar wat de volledige patient-reis volgt. Dit systeem laat hokkaarten, opnameformulieren, post-it notes, timers whiteboards, en miscommunicaties tot het verleden behoren.
‘Wat zou het fijn zijn als dit direct op een tablet kon!’
Dit heb jij je waarschijnlijk wel eens afgevraagd toen je met een hok- of opnamekaart in je handen stond. Alles bij elkaar in een digitaal systeem zodat overtypen of archiveren tot het verleden behoort. Geen gedoe meer met moeilijk ontcijferbare handschriften of miscommunicaties met collega’s, het zoeken naar post-its of half uitgeveegde opdrachten op het whiteboard. Laat staan dat die vervelende kookwekker of timer nog een keer ingesteld moet worden.
Gelukkig kan dit tegenwoordig helemaal digitaal! SmartFlow, een nieuw software product van IDEXX, transformeert de dierenkliniek en de reis van de patient naar een digitale workflow. Hierbij maak je gebruik van een tablet in plaats van papieren hok- en opname kaarten.
De hele opname is vanaf een groot scherm waarneembaar en de software waarschuwt wanneer er taken of opdrachten uitgevoerd moeten worden. Een extra bijkomstigheid is dat de software ook doseringscalculaties kan doen en geïntegreerd is met de praktijkmanagementsoftware waardoor je in een klap direct efficiënter werkt in de kliniek.
Wil je meer weten over SmartFlow, kijk dan op de pagina van Idexx via onderstaande button.
Wij hebben een basis hardware bundel samengesteld helemaal afgestemd voor IDEXX-Smartflow integratie binnen uw praktijk.
- Philips 43″Monitor inclusief muurbeugel
- 3 x Apple Ipad (A Grade refurbished)
- 3 x Backcover Extreme protection
- 1 x Wifi Accespoint
- Mini Pc
- Draadloze toetsenbord +Muis
Excl. installatie op locatie.
Indien tijdens de installatie blijkt dat er meer Accespoints nodig zijn zullen deze apart gefactureerd worden.
Interesse ? Neem dan contact met ons op via 030-3035338