Remote beheer
ICT is tegenwoordig de levensader van elk bedrijf. Bedrijfscontinuïteit is essentieel. ICT storingen moeten dus zoveel mogelijk worden voorkomen én zo snel mogelijk worden opgelost wanneer ze onverhoopt toch optreden.
Om uw organisatie de gewenste service/dienstverlening te kunnen geven heeft 123Automatisering een Service overeenkomst voor werkplekken (incl. randapparatuur) en Servers.
Hoe we dat doen?
Op elke werkplek en server wordt een “agent” (een klein stukje software) geïnstalleerd. Dit stukje software monitort de werkplek/server en staat 24/7 in verbinding met ons Dashboard. Dit wordt ook wel Remote Monitoring & Management genoemd.
Remote Monitoring & Management (RMM)
De veiligheid, beschikbaarheid en prestaties van uw ICT-omgeving zijn van vitaal belang voor het functioneren van uw organisatie. Met Remote Monitoring & Management (RMM) worden uw servers, werkplekken en devices continu bewaakt. 24 uur per dag, 7 dagen per week!
We gaan storingen direct te lijf en kunnen vaak al ingrijpen voordat er problemen ontstaan. De RMM-software geeft door of alle back-ups geslaagd zijn, of de updates voltooid zijn, of er voldoende opslagruimte beschikbaar is, of er opvallende eventlogs zijn, ongeautoriseerde indringers enzovoort.
Assetbeheer:
Volg gedetailleerde assetgegevens voor hardware en software, inclusief gebruiksstatistieken. Stel meldingen in voor wijzigingen in hardware of software, gebruik van verboden software, enzovoort.
Patchmanagement:
Automatiseer de implementatie van patches voor meer dan 850 applicaties. Test patches, controleer de staat van het systeem en nog veel meer.
Beheer op afstand:
Onze tool voor remote desktopbeheer biedt ons de mogelijkheid van beheer op afstand.
Software implementaties:
Via onze beheer tool kunnen we snel en gemakkelijk Software uitrollen op uw computers. Dit brengt een enorme tijdswinst met zich mee.
Back-Up
Wilt u een back-up van een belangrijke werkplek of een server? Via onze beheer tool is het mogelijk om een Online back-up te maken van uw documenten of zelfs van de hele machine.
In een service overeenkomst worden o.a. afspraken vastgelegd over de verwachte kwaliteit bij het oplossen van een storing, remote beheer en de mate van beveiliging.
Voor een vast bedrag per maand per werkplek/server kunt u gebruik maken van onze Service overeenkomst . Een Service overeenkomst geeft niet alleen een veilig gevoel maar geeft u ook zekerheid omtrent de vaste maandelijkse kosten.
Het Service overeenkomst van 123Automatisering dekt o.a. het volgende:
- gebruik van onze servicedesk;
- Incl. alle uren inbegrepen bij remote support;
- Incl. 24/7 monitoring;
- Incl. Patches en updates (patchmanagement);
- Incl. support aan Printers;
- Incl. Managed Antivirus;
- Incl. Webprotection (Malware sites, Phishing, Adware, Spyware, Botnets, Spam URLs …);
- Incl. gebruik van Take Controll;
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van remote beheer voor uw organisatie?
Vul het contactformulier in op deze website of bel direct met 030-3035338.