123 Automatisering



VoIP voor Dierenartsen

 

123AUTOMATISERING heeft haar VoIP oplossing volledig afgestemd voor de veterinaire sector. Of u nu een Dierenartsenpraktijk, een Dierenkliniek, een Dierenziekenhuis of een gemengde praktijk heeft: 123AUTOMATISERING heeft voor u de juiste oplossing.

Als dierenarts moet je altijd bereikbaar zijn. Voor zowel het maken van afspraken , het bestellen van medicijnen en natuurlijk voor Spoedgevallen. Daarom moet je als dierenarts kunnen kiezen voor een betrouwbare en gebruiksvriendelijke telefonie oplossing die afgestemd is voor de dierenartsen.

Met VoIP van 123AUTOMATISERING wordt het telefoneren niet alleen betrouwbaarder maar ook een stuk gebruiksvriendelijker met onze gratis Animana™ koppeling, het Live Wallboard en de aanwezige rapporten.

 


 

De voordelen van VoIP via 123AUTOMATISERING

Voice-over-IP (VoIP) de ideale telefonie oplossing voor elke dierenarts, omdat het werkt met bellen via internet en daardoor een flexibel systeem is. Bang voor het uitval van het internet? Die wordt redundant uitgeleverd, dus mocht de primaire internetlijn uitvallen dan schakelt de Firewall automatisch over op de 2e internetverbinding.
Niet gek dus dat eigenlijk elk bedrijf tegenwoordig al gebruik maakt van VoIP. Perfect voor dierenartsen die overal bereikbaar willen zijn én verzekerd willen zijn van een betrouwbaar telefoniesysteem.

Telefonie koppeling met Animana™

Telefonie koppeling met Animana™

Met een koppeling tussen uw telefooncentrale en Animana werkt u een stuk efficiënter. Bij binnenkomende gesprekken wordt op basis van nummerherkenning direct de juiste klantkaart getoond wanneer een klant belt.
Vanuit het praktijkmanagementsoftware Animana™ kunt u het telefoonnummer aanklikken en direct bellen naar de klanten met het vaste toestel op uw bureau.

  • Door het automatisch openen van het juiste cliëntdossier bij een inkomend telefoongesprek, verlies je geen tijd met het handmatig opzoeken van klanten.
  • U weet direct wie u aan de lijn heeft en kunt direct vragen voor welk huisdier ze bellen. Hierdoor voelen klanten zich gekend en krijgen ze een positief gevoel.
  • De geautomatiseerde zoekfunctie op basis van het telefoonnummer van de klant voorkomt fouten en zorgt ervoor dat je het juiste cliëntdossier open.
  • Uw klant ervaart een meer persoonlijker benadering.

 

 

Live Wallboard

Live Wallboard

Het Wallboard toont real time statusupdates van inkomende gesprekken. De praktijkmanagers kunnen op deze manier de bezetting efficiënt indelen en de call flow monitoren.

Het wallboard omvat o.a. :                                                                                      

    • Wachtende oproepen
    • Totale spreektijd van alle oproepen
    • Aantal beantwoorde oproepen
    • Aantal onbeantwoorde oproepen
    • Totaal aantal oproepen per dag
    • Aantal agenten in gesprek
    • Aantal terugbelacties door het systeem
    • Gemiddelde wachttijd

rapportages

rapportages

Standaard zijn er diverse rapportages mogelijk o.a rapportages van:

      • Alle inkomende en uitgaande oproepen
      • Inkomend en uitgaande oproepen
      • Uitgaand verkeer
      • Graph of Queue Answered Calls – inkomend
      • Graph of Queue Unanswered Calls – inkomend
      • Graph of Queue Answered/Unanswered Calls – inkomend
      • Aantal gemiste oproepen
      • Queue Answered Calls by Wait Time

Overal bereikbaar - Flexibel Telefoneren

Overal bereikbaar - Flexibel Telefoneren

Als dierenarts wil je altijd en overal bereikbaar zijn, zeker in het geval van spoed. Ook als je op locatie bent bij bijvoorbeeld een veehouder, wil je kunnen vertrouwen op een betrouwbaar telefoniesysteem.

Telefonie via VoIP is dan dé ideale oplossing. Zowel in de kliniek als op locatie ben je namelijk gewoon bereikbaar met hetzelfde zakelijke nummer.  Moet er iemand thuis op of locatie bij de klant werken. ook dan kun je bellen via de VoIP oplossing van 123AUTOMATISERING.

Waar en wanneer u wilt. U kunt bellen via:

  • Bellen via app voor iOS of Android
  • Bellen via WebClient (webbrowser)
  • Bellen via Windows App
  • Bellen via vast toestel

Voordelig en overzichtelijk

Voordelig en overzichtelijk

Een ander groot voordeel van VoIP via 123AUTOMATISERING? Het is een stuk voordeliger dan traditionele analoge verbindingen. Dat komt omdat alle belkosten naar vast en mobiel (excl. betaalnummers) zijn afgekocht. Wij hanteren een vast bedrag per maand per toestel. Je weet dus precies wat je maandelijkse kosten zijn voor de telefonie.

Voor een vast bedrag per maand:

  • onbeperkt bellen naar vast en mobiel binnen NL (excl. betaalnrs),
  • incl. remote support uren,
  • incl. hosting,
  • incl. licenties,
  • incl. Animana koppeling,

 

Voor meer informatie omtrent telefonie voor Dierenartsen: