Telefoon (VoIP) integratie met Animana
Van onze veterinaire klanten kregen wij met regelmaat het verzoek of het mogelijk was om bij het aannemen van een telefoongesprek, de kaart van de diereigenaar automatisch geopend kon worden.
In samenwerking met Animana en 123AUTOMATISERING is er een koppeling ontwikkeld tussen de VoIP oplossing van 123AUTOMATISERING en het veterinaire praktijkmanagementsysteem Animana. De koppeling biedt een nieuwe ervaring voor Animana gebruikers om met VoIP te bellen.
Wat houdt de koppeling in?
- U kunt direct bellen vanuit het praktijkmanagementsoftware Animana.
- Bij het aannemen van een gesprek, opent Animana automatisch op de juiste klantenkaart.
Wat zijn uw voordelen?
- U hoeft niet meer te zoeken (en dus ook niet meer te vragen) op naam, straat, postcode o.i.d.
- U weet direct wie u aan de lijn heeft en kunt direct vragen voor welk huisdier ze bellen
- Elk gesprek bespaart tijd.
- Uw klant ervaart een persoonlijker benadering
Maakt uw praktijk gebruik van het veterinaire praktijkmanagementsysteem Animana en wilt u ook een koppeling met een telefooncentrale?
Neem vrijblijvend contact op met 123AUTOMATISERING. Wij bespreken dan graag met u de mogelijkheden.
Vul ons contactformulier in en wij nemen z.s.m. contact met u op.
U kunt ook bellen op 030-3035338.
Mvg,
Het team van 123AUTOMATISERING.